تبلیغات
ای نوح ای ولایت کشتی نشین.... ای موج موج خطبه ی تو آتشین.... امروز موج حادثه در دست توست....‏ توفان ما اشارت انگشت توست....‏ باز هم تکرار مکر عام و خاص....‏ یک علی با بی‌نهایت عمروعاص....‏ یک علی مظلوم همچون جد خویش.... ظلم‌هایی دیده اندر حد خویش.... کیستند این عمروعاصان شقی؟.... کفر کیشان به ظاهر متقی.... ای خداوندان ملک عافیت.... والیان مسند اشرافیت.... من یقین دارم مسلمان نیستید.... چون ولی را تحت فرمان نیستید.... من در این آشفته بازار شما‏.... پرده بر می‌دارم از کار شما.... گر شمایان نیستید اهل نفاق....‏ مرگ خواهید از خدا بالاتفاق....‏ این نماز و روزه و حج و زکات....‏ بی‌ولایت چیست غیر از منکرات....‏ جز ولایت وادی ایمن کجاست....‏ ایمنی از شر اهریمن کجاست....‏ بر ولای مرتضی مومن شوید.... کز عذاب قهر حق ایمن شوید.... گفت احمد با علی بیعت کنید؟.... یا که در دین خدا بدعت کنید؟.... بر ولای مرتضی کافر شدید؟.... یا که از مولا مسلمان‌تر شدید؟.... از چه رو چون کوفیان بی‌ولی.... خرده می‌گیرید بر کار علی.... با علی در بدر بودن شرط نیست.... ای برادر نهروان در پیش روست....‏ یا علی امشب تنور آماده کن....‏ امتت را امتحانی ساده کن....‏ تا شود معلوم خاص الخاص کیست.... در دل دریای خون غواص کیست.... پس از این در تب هنگامه ز پا ننشینم.... در تب معرکه سرگرم دعا ننشینم.... نکند مکر بنی‌صاعده تکرار شود‏.... که علی در قفس خانه گرفتار شود‏.... بنشین باده به کام دگران خواهد شد.... چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد....‏ موریانه چه موذیانه می‌جوند....‏ ریشه‌های چارچوب انقلاب را .... دید در شب

دید در شب
قالب وبلاگ
نظر سنجی
حاصل مذاکره و توافق با شیطان بزرگ؟








در دید در شب
در كل اینترنت
توصیه می كنیم

وقتی زن پاکستانی مطالبه به نفع جریان فمینیست گرایی می شود




جدیدترین طعمه شکار شده با فریب آمریکایی ها، دختری پاکستانی با نام ملاله یوسف ‌زَی می باشد که پس از ترور نافرجام از سوی طالبان، در طی چرخه ای ریل گذاری شده از سوی سیاستمداران غربی تبدیل به نماد جریان مسموم فمینیستی شده است.

گروه فرهنگی «آوینی فیلم»- مرتضی اسماعیل دوست: در طول تاریخ، شخصیت های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بسیاری بودند که در خدمت اهداف شوم نگارانه غربی درآمدند و این بهره گیری صورت یافته گاه به شکلی علنی، گاه پنهانی و گاه ناخواسته در روندی چیده شده از سوی طراحان غربی به اجرا درآمد. جدیدترین طعمه شکار شده با فریب آمریکایی ها، دختری پاکستانی با نام ملاله یوسف ‌زَی می باشد که پس از ترور نافرجام از سوی طالبان، در طی چرخه ای ریل گذاری شده از سوی سیاستمداران غربی تبدیل به نماد جریان مسموم فمینیستی شده است و گویی این دختر 18 ساله مسلمان چنان در حصار تنگ و دشوار غربیان گرفتار آمده که برخلاف شجاعتی که از آن دم می زنند، جرات بیرون افتادن از این قفس غمگسارانه را ندارد!

قابل تامل است که  در این قالب طرح ریزی شده برای بیان دیدگاه های غربی از سوی بانویی شرقی نقش فرهنگ و هنر بسیار برجسته بوده است. چنان که در این سال ها شاهد چاپ گسترده کتاب و ساخت فیلمی مستند از او با حمایت غربی ها بوده ایم تا اندیشه های تزریق شده از سوی شیاطین غربی از طریق آثار فرهنگی به دیده جهانیان نشیند. کتاب خاطرات ملاله یوسف زی با عنوان «من ملاله هستم» یکی از آثار پُر فروش سال 2014 بوده که به شرح خاطرات ملاله یوسف زی از زمانی که مورد اصابت گلوله طالبان قرار گرفته تا دوران حضور در انگلیس می پردازد. اصلا انتخاب سرزمین روباه پیر برای اقامت ملاله خود آغاز سفری برده وار برای دختر محروم پاکستانی است،  جایی که متصل به اعطای صلح نوبل در سال 2014، انتخاب «روز ملاله» با سازمان دهی گوردون براون، نخست ‌وزیر سابق بریتانیا و نماینده سازمان ملل در بخش آموزش و پرورش، حضور و سخنرانی ملاله در مقر سازمان ملل متحد، اعطای جایزه آزادی اندیشه از سوی پارلمان اروپا و دومین انتخاب از سوی نشریه تایمز پس از باراک اوباما در سال ۲۰۱۲ شده است.

اما در سال جاری فیلم مستندی از زندگی ملاله یوسف زی با عنوان «او مرا ملاله نامید» در آمریکا و 171 کشور جهان به نمایش درآمد که تصویری از زندگی دختر پاکستانی و رابطه با پدرش، مساله تحصیل دختران پاکستانی و زندگی جدید ملاله در انگلیس را سرلوحه روایتش قرار داده است. دیویس گوگنهایم، کارگردان این فیلم که سابقه طولانی در ساخت و تولید فیلم های مستند مانند «در انتظار سوپرمن» و «حقیقت نامتناسب» دارد، در مستند «او مرا ملاله نامید» به دنبال آن بوده تا با همان نگاه ابزاری به نفع قدرت طلبان غربی عمل نماید. گوگنهایم، محور اصلی فیلم را طرح این سؤال دانسته که «ماهیت رابطه‌ ملاله و پدرش چیست؟» و این سرنخ دلایل ساخت چنین اثر جهت داری بوده است، چرا که پدر ملاله جزو طرفداران قدیمی همپایان آمریکایی بوده و در واقع واسطه برای رابطه ملاله با غربی ها به شمار می آید. روابطی که همگام با خدمات رسانی در جهت سیاست های فریبنده آمریکایی ها در جهان به شمار می آید. برای نمونه همراهی ملاله در حادثه گروگان گیری دختران آمریکایی در نیجریه و حضورش در کنار اوباما در حمایت از جریان توطئه گرایانه غربی ها که با حضور در کمپین «دختران ما را به خانه برگردانید» همراه بود، از جمله آن ها است. به تازگی هم ملاله پاکستانی در گفت و گو با اما واتسون بازیگر مشهور بریتانیایی و سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد، حمایت علنی خود را از فمینیست گرایی اعلام کرده و با متعارف خواندن فیمینیسم با برابری!، با افتخار خود را یک فمینیسم خواند و این همان جریان شکل یافته ای است که در 3 سال پیش به شکلی گام به گام در جهت سوء استفاده از پدیده غریبی چون ملاله یوسف ‌زَی بوده است. حتی برنامه های به ظاهر صلح خواهانه غربی ها در حمایت از ملاله، سرپوشی بر اقدامات جنگ طلبانه شان در طی سال ها ظلم و تجاوز به کشورهای بیگناه منطقه بوده است.
انتهای پیام./




طبقه بندی: تحلیل و نقد، خبری، خانواده، زن، تربیت،
برچسب ها: بررسی سوء استفاده های فرهنگی غرب از ملاله یوسف ‌زَی، دید در شب، ملاله یوسف زی، فمینیست، برابری زن و مرد، او مرا ملاله نامید، دیویس گوگنهایم،
[ جمعه 20 آذر 1394 ] [ 03:27 ب.ظ ] [ داداشی سایبر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

شب ظلمت و بیابان به کجا توان رسیدن مگر آنکه شمع رویت به رهم چراغ دارد

آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


لوگوی ما و دوستان

دید در شب

دیجی فرهنگ

سایت فرهنگی ماسون تیوب کلیپهای برتربین

?? ???

سایت رسمی سربازان اسلام; www.sarbazaneislam.com

ظهور- 313

letter4u

ایران رمان